Meidänhän oli siis tarkotus pyörähtää seuran kisoissa ja kuinka ollakkaan siellä 6 h vierähti, sen siittä saa kun on suu joka jää kiinni joka paikkkaan ;DD. Samalla reissulla käytiin ristarilla kontakteja tekemässä;

  • Puomi; hmm..nyt puomilla teki kaks kertaa kun treenasin ilman alustaa että jäi vähän niinkos mua odotteleen, eikä mennytkään suoraan alas....tarttis siis varmaan muutama toisto remmissä.. rinnalla kun olen niin menee ihan ok, mutta hieman jos oon takana (niinkos kisoissa varmaan usein oon) niin on hiukka epävarma. Lätkällä ok, ja myös sitten kun hiffas että nami on maassa.
  • A & keinu; ei huomautettavaa, tein aika paljon lätkällä.
  • Kepit; avokulmassa hiukka takapakkia menty, puskee sisään 2-3 välistä aika helposti, nyt myös loppussa herpaantumista.

Summasummarum; lisää treeniä, epiksiä jne..kontakteille. Keppejä ihan vaan tavan treeniä ennen kisoja, kulmia myöhemmin. Ja nyt ittee psyykkaamaan että tiistain kisoissa oon tiukkana kontakteilla, tällä siis tarkotan sitä että jos ei tee niikun treeneissä niin otan kontaktin uusiksi ja palkaan siittä. Etten rupeis ahnehtimaan...

1587840.jpg1587852.jpg