Piinis haastaa itse itsensä kertomaan 7 totuutta itsestään :o)

1. Jos joku sitä ei vielä tiennyt niin minulla on hirveästi virtaa, ulkona juoksen raivoisaa ravia ja sisälläkin minun on ihan pakko välillä spurttailla

 1427118.jpg

 

2. Saatan olla hieman villi mutta samalla myöskin hyvin herkkä ja hellä. Ihmisille kiintymystä osoitan innokkaalla jutellulla, hieman saatan myös kokeilla tassuillani miltä housukangas tuntuu (joku voisi jopa väittää että hypin) sekä tietenkin pusuttelen jos siihen vain luvan saan, tosin välillä unohdan kyllä lupaa kysyä..sorry!

 1427132.jpg

 

3. Tykkään leikkiä, ja minulle kelpaakin leluksi ihan mikä vaan. Kuitenkin jos pitäisi yksi lelu valita niin kyllä se olisi tuo edesmennyt nussupalloni, onneksi nyt keksin että myös eräällä oravalla on samantuntuinen häntä jota voin lussutella. Okei, tennispalllokin on kyllä aika kiva..

 655267.jpg

 

 4. Rakastan agilityä, käyn kovilla kierroksilla ennen treenausta mutta keskityn kyllä heti kun ruvetaan hommiin. Agility on minulle helppoa ja hauskaa, ainoa hidaste on tuo ohjaajani Hanna, osaan monasti paremmin kuin se, joudun välillä näyttämään että miten se rata nyt menikään, ohjaajani kun välillä huitoo mielestäni ihan väärillä esteillä 8O

 1427162.jpg

kuva;Heidi Mustonen

 

5. Olen kova tyttö nakertelemaan, välillä kun on tylsää ja eteen sattuu ööö..vaikkapa tuolin jalka niin saatan sitä hieman uudelleen muotoilla, isosiskoni Nelli ja Viivi ovat kuulema erikoistuneet autojen sisustuksen, kuten ovipahvien, tuunaamisen joten olemme sopineet että minä hoidan puuhun liittyvät askartelut. Mielestäni minulla on taiteellista silmää !

 1427181.jpg

 

6. Minulla on paaaaaljon kavereita, tosin viime aikoina en ole kerennyt kaikkiin pitää yhteyttä kun tuo uusin pikku-sisko pitää emännän hieman kiireisenä, mutta ei se haittaa, onneksi kotootakin niitä löytyy.

 413892.jpg 505536.jpg

 

7. Emäntäni ja varsinkin isäntäni väittää että minua ei ole koulutettu, että olisin mukamas niin kun luonnonlapsi...höpöhöpö, ei pidä paikkaansa..minähän osaan vaikka mitä ja ennenkaikkea kaiken tarpeellisen. Kun seuraavan kerran tavataan niin kerron lisää itsestäni =)

 1427202.jpg

 

Näiden totuuksien myötä haastan kaikki tätä lukevat karvatassut kertomaan 7 totuutta itsestään