Ilta ajelulle lähdettihin Ristinummelle ja tietenkin tarkotuksena tehdä kontakteja ja näin toki tehtiinkin. Kontaktit sujui tosi hyvin, oisko prosentuaallisesti 95% onnistuneita toistoja, pari kertaa karkas Aalta liikkeen mukaan ja kerran palkkasin huonosta kontaktista :/. Mutta oikein onnistuneet treenit. MUTTA nyt nuo Piinan ylösmenot on ruvennu olemaan aikas hintsut..tässä kovin pohdiskelenkin että pitäskäs sille pistää ponnaririmat maahan vaiko kenties länget kehiin...Mihinkään rytminmuutoksiin yms. en haluais lähtee koska usein oon puomille mentäessä jälessä ja näin ollen ajotus on tosi hankalaa...*pohtiipohtii*

Tänään taas pohdiskelin tuota Piinulia..on se vaan hauska koira..jalat sitä viepi kovin ja jotenkin edelleen oon ihan kummissani kuinka pitkä ja venyvä tuo meidän napanuora onkaan. Piinis mennä suihkii toki välillä kaukaa kattelee että missä mä oon :O. Irti jos lenkilläkin on niin ihan sama juttu, vetää tietä pitkin minkä kerkee että ihan jo hirvittää ( siis minua), tulee toki luokse pyytäessä..Nelli kun aina on ollu itsenäisyydestään huolimatta sellann lähellä olija, okei ei agilityssä mutta muutoin =)